Vind je verkoopflow

Sommige dingen zijn het waard om voor te knokken. Hoe zit dat met jouw verkoopdoelen?

 

  • Je heb complete aandacht voor wat je aan het doen bent.
  • Je bent intrinsiek gemotiveerd. Wat je aan het maken bent levert je voldoening.
  • Je weet wat er moet gebeuren en je voelt direct hoe goed je presteert
  • Je weet dat je de vaardigheden hebt om je taak uit te voeren
  • Je maakt je om niets anders meer druk
  • Je hebt geen besef van tijd
  • Je bent opgetogen

In mijn vrije tijd ben ik ultraloper. Dit doe ik nu een aantal jaren. Daar ben ik mij steeds meer gaan verdiepen over de kracht van in flow zijn. Maar hoe ga je na de start, als sporter, mentaal om met pijn en twijfel bij hardloopwedstrijden van meer dan honderd kilometer? Hoe blijf je dan toch in flow? Hoe kun je dat vertalen naar je werk als verkoopprofessional?

Daarover heb ik een presentatie gemaakt van 1,5 uur met inspirerende sportvoorbeelden en duidelijke suggesties voor verkoopteams.

Doel is om te laten zien welke mentale beslissingen jezelf kan nemen om in een flow te komen en te blijven. Maak hiermee een energieke (her)start met je team, op weg naar een uitdagend doel.

Kosten: 500 euro exclusief eventuele reis- en verblijfkosten. 
Van deze 500 euro wordt 50% overgemaakt naar het jeugdfonds sport & cultuur.