Winkeliers en mobiele telefoons: De uitdaging van prijstransparantie

Posted on

80 procent van alle smartphonegebruikers maakt gebruik van mobiele telefoons om onderzoek te doen naar aankopen, en 80 procent van deze shoppers doet in de winkel onderzoek op hun mobiele apparaat bron

Met een google mobiel campagne kun je als winkelier:

  • Een mobiele app promoten
  • Telefoongesprekken genereren
  • Online verkopen stimuleren
  • Verkopen in de winkel stimuleren
  • Merkbekendheid vergroten

Wil je als winkelier de mogelijkheden van een Google Adwords mobiele campagne optimaal benutten, dan is de eerste stap dat je weet hoe consumenten hun mobiele telefoons gebruiken. Prijzen vergelijken, navigeren en telefonisch bestellen horen daar bij.
Een eventuele volgende stap is een mobiele app. Dit is een krachtig instrument om nieuwe klanten te vinden en aan je te binden. Dit vraagt continue investeren in gebruikersgemak van deze app.

Wil jij van je website een conversiemachine maken? Vul dan in 2 minuten je gegevens in en start je NO CURE NO PAY online campagne

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *